Význam komunikace pro úspěch e-shopu – Bc. Andrea Březinová
Bc. Andrea Březinová
Diplomová práce
Význam komunikace pro úspěch e-shopu
The importance of communication for the success of e-shop
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá významem komunikace pro úspěch e-shopu. Úvodní část se věnuje rychle se měnícím trendům a novinkám online marketingové komunikace a její zpracování vychází z kompilace odborné literatury či odborných elektronických článků. Následně je představena firma CykloSeky, která se specializuje na prodej sortimentu pro cyklisty, a zároveň její internetový obchod, který je předmětem …víceAbstract:
This thesis focuses on communication as critical success factor for online shopping. The introduction chapter is dedicated to a fast changing trends and latest developments in digital marketing communication. The first chapter is based on the compilation of both the literature and digital articles. The next part introduces Company CykloSeky involved in the sale of cycling accessories and also its own …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xew0k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová