Sociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchod – Veronika NĚMEČKOVÁ
Veronika NĚMEČKOVÁ
Bachelor's thesis
Sociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchod
Social media - new way of communication with customers and their importance, opportunities and threats to business
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na analýzu využívání sociálních médií vybranými subjekty. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, kterými jsou teoretická a praktická část. V části teoretické autorka nejdříve popisuje prvky marketingové komunikace na internetu a vytváří mezi nimi logické vazby. Následně jsou vymezeny základní pojmy v oblasti sociálních médií, je určen jejich význam, možnosti využití …moreAbstract:
The presented thesis is focused on the analysis of social media used by the selected subjects. The thesis is divided into two main parts, which are the theoretical and the practical part. In the theoretical part the author firstly describes elements of the Internet marketing communication and creates logical links among them. Secondly, the basic terms in the field of social media are defined. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMEČKOVÁ, Veronika. \textit{Sociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchod}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/yknz1d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NĚMEČKOVÁ, Veronika. Sociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchod. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský -
Metody a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Daniel Susfał -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Michaela Turková -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Marie Soukupová -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Jan Vejvoda -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco