Sociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchod – Veronika NĚMEČKOVÁ
Veronika NĚMEČKOVÁ
Bakalářská práce
Sociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchod
Social media - new way of communication with customers and their importance, opportunities and threats to business
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na analýzu využívání sociálních médií vybranými subjekty. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, kterými jsou teoretická a praktická část. V části teoretické autorka nejdříve popisuje prvky marketingové komunikace na internetu a vytváří mezi nimi logické vazby. Následně jsou vymezeny základní pojmy v oblasti sociálních médií, je určen jejich význam, možnosti využití …víceAbstract:
The presented thesis is focused on the analysis of social media used by the selected subjects. The thesis is divided into two main parts, which are the theoretical and the practical part. In the theoretical part the author firstly describes elements of the Internet marketing communication and creates logical links among them. Secondly, the basic terms in the field of social media are defined. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEČKOVÁ, Veronika. \textit{Sociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchod}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/yknz1d/.
Jak správně citovat práci
NĚMEČKOVÁ, Veronika. Sociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchod. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
User Experience jako strategie při tvorbě webu
Pavel Martinovský -
Metody a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Daniel Susfał -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Michaela Turková -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Marie Soukupová -
Webový nástroj pro hodnocení online marketingové komunikace
David Brandejs -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Jan Vejvoda -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco