Bc. Petr Cejnek

Master's thesis

Přesvědčovací metody v aplikaci do marketingové komunikace

Persuasive Techniques in Marketing Communication
Abstract:
Práce se zabývá přesvědčovacími technikami, které je dnes možné využívat díky ohrom-nému množství digitálních stop, které po sobě zanechávají uživatelé oblíbených interneto-vých služeb. Popisuje metody, díky kterým lze dosáhnout precizního zacílení persvazivního sdělení, které má vysoký potenciál k ovlivnění postoje nebo názoru jedince.
Abstract:
The thesis focuses on persuasion techniques that can be used nowadays, thanks to the enormous amount of digital footprints, left behind by users of popular Internet services. It describes methods that can achieve a precise targeting of a persuasive message that has a high potential to influence attitudes or individual views.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Cejnek, Petr. Přesvědčovací metody v aplikaci do marketingové komunikace. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe