Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt – Bc. Barbora Barešová
Bc. Barbora Barešová
Diplomová práce
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt“ je analýza dosavadních komunikačních aktivit vybrané firmy a následný návrh nové marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace, včetně časového harmonogramu a rozpočtu.Abstract:
The subject of the thesis "The proposal of integrated marketing communications for a specific product" is an analysis of the existing communication activities of the company and the subsequent design of a new marketing campaign using integrated marketing communications tools, including a timetable and budget.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ee5pn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček