Bc. Barbora Barešová

Diplomová práce

Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt

The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt“ je analýza dosavadních komunikačních aktivit vybrané firmy a následný návrh nové marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace, včetně časového harmonogramu a rozpočtu.
Abstract:
The subject of the thesis "The proposal of integrated marketing communications for a specific product" is an analysis of the existing communication activities of the company and the subsequent design of a new marketing campaign using integrated marketing communications tools, including a timetable and budget.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní