Návrh marketingové komunikace obce – Aneta Liberdová
Aneta Liberdová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace obce
Marketing Communication Design for the Municipality
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace v obci. Cílem práce bylo navrhnout marketingovou komunikaci zaměřenou na obyvatele daného území. V rámci práce byla provedena analýza současné situace. Z výsledků analýzy bylo zjištěno, že stávající marketingová komunikace není dostatečně cílena na mladší a starší věkové kategorie. Na základě těchto skutečností byla navržena marketingová …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of marketing communication in the municipality. The aim of the thesis was to propose marketing communication targeted towards the inhabitants of the given area. In the course of the work, an analysis of the current situation was carried out. The results of the analysis revealed that the current marketing communication is not sufficiently targeted at younger and older …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149401
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2023
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad