Veronika Pospíšilová
Bachelor's thesis
Analýza CRM systému Salesforce v praxi
CRM system analysis for Salesforce in practical terms
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na analýzu využití systému CRM Salesforce v rámci technické podpory, s cílem pochopit jeho přínosy a výzvy. V první části je vymezena teorie CRM, včetně klíčových prvků a budoucích trendů, a je definován pojem technické podpory. Druhá část popisuje uživatelského rozhraní Salesforce, dále se věnuje výsledkům průzkumu spokojenosti zaměstnanců se Salesforce, pracujících na technické …moreAbstract:
This thesis focuses on analyzing the CRM system Salesforce usage within technical support to understand its benefits and challenges. The first part defines CRM theory, including key elements and future trends, and defines the concept of technical support. The second part describes the Salesforce user interface and presents the results of an employee satisfaction survey with Salesforce, specifically …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15015
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Petružálek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠILOVÁ, Veronika. \textit{Analýza CRM systému Salesforce v praxi}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ylvvfm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Informační management / Informační management
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh administračního rozhraní eshopu
Marie Molnárová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
Jakub Till -
Nasazení systému CRM v podniku
Martin Matta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
28/5/2024
Kohout, J.
28/5/2024