Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o. – Viktoriia Karelina
Viktoriia Karelina
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Customer Satisfaction Measurement as a Management Tool in the Company SAP Services s.r.o.
Abstract:
Předmětem zkoumání této práce je měření spokojenosti zákazníků jako jednoho z nástrojů managementu společnosti. Měření spokojenosti zákazníků předpokládá získání odpovědi na otázku, jak dobře funguje zkoumaná firma a jak může zlepšit svou angažovanost se zákazníky. Cílem diplomové práce je navrhnout opatření k odstranění nedostatků a zvýšení míry spokojenosti uživatelů služeb, které zákazníci zvolené …moreAbstract:
The subject of this thesis is to measure customer satisfaction as one of the tools of company management. Measuring customer satisfaction presupposes obtaining an answer to the question of how well the researched company works and how it can improve its engagement with customers. The aim of the thesis is to propose measures to eliminate shortcomings and increase the level of user satisfaction, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iilvi/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARELINA, Viktoriia. \textit{Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ylwdl5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková