Rozvoj čtenářské pregramotnosti prostřednictvím práce s knihou – Bc. Klára Arijčuková
Bc. Klára Arijčuková
Diplomová práce
Rozvoj čtenářské pregramotnosti prostřednictvím práce s knihou
Development of reading pre-literacy through working with a book
Anotace:
Prakticky zaměřená diplomová práce vyzdvihuje důležitost rozvíjení čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku. Konkrétně se zaměřuje na tvorbu a následnou realizaci dvou tematických bloků propojených dvěma knihami.Úvodní část se věnuje charakteristice předškolního dítěte, a to z hlediska oblastí podstatných pro čtenářskou pregramotnost. Zabývá se tedy primárně kognitivním vývojem, konkrétně …víceAbstract:
The practical diploma thesis highlights the importance of developing reading pre-literacy in preschool children. Specifically, it focuses on the creation and implementation of two thematic blocks connected by two books.The introductory part deals with the characteristics of the preschool child, in terms of areas important for reading pre-literacy. Primarily, it deals with cognitive development, specifically …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7391
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2022
- Vedoucí: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Janet Wolf, Ph.D. et Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami
Práce na příbuzné téma
-
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Interiér zariadenia pre deti v predškolskom veku - Lesný klub
Terézia Adámková -
Edukativně stimulační skupiny pro předškolní děti se zaměřením na děti slyšící a děti se sluchovým postižením
Svatava Rutarová -
Prezentace objektu Michalova statku a návrh edukačního programu pro předškolní děti
Kateřina Sadílková -
Práce s knihou jako prostředkem k rozvoji předčtenářské gramotnosti v mateřské škole
Karolína Čechová -
Racial Issues in Theodor's Geisel selected children's books
Kateřina Pešáková -
Můj svět Pokémonů : Umělecko-pedagogický projekt autorské knihy s tvůrcem s poruchami autistického spektra
Kamila Hrbková -
Práce s knihou pro děti v mateřské škole
Magda PAVLASOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022