Thanh Hien Trang Huynh

Bakalářská práce

Komunikační strategie České spořitelny směrem ke generaci Z

Communication strategy of Česká spořitelna towards Generation Z
Anotace:
Podstatou bakalářské práce je zhodnotit komunikační strategii České spořitelny směrem ke generaci Z. Úvodní část je zaměřená na charakteristiku generačních skupin podle odborné literatury. Následující části obsahují popis trendů v komunikačních strategii společností a představení samotné společnosti. Na základě kvantitativního a kvalitativního šetření mi bylo umožněno zhodnotit efektivitu komunikační …více
Abstract:
The essence of the bachelor thesis is to evaluate the communication strategy of Česká spořitelna towards Generation Z. The introductory part is focused on the characteristics of generational groups according to the literature. The following sections contain a description of trends in communication strategies of companies and an introduction of the company itself. On the basis of quantitative and qualitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91573