Thanh Hien Trang Huynh

Bachelor's thesis

Komunikační strategie České spořitelny směrem ke generaci Z

Communication strategy of Česká spořitelna towards Generation Z
Abstract:
Podstatou bakalářské práce je zhodnotit komunikační strategii České spořitelny směrem ke generaci Z. Úvodní část je zaměřená na charakteristiku generačních skupin podle odborné literatury. Následující části obsahují popis trendů v komunikačních strategii společností a představení samotné společnosti. Na základě kvantitativního a kvalitativního šetření mi bylo umožněno zhodnotit efektivitu komunikační …more
Abstract:
The essence of the bachelor thesis is to evaluate the communication strategy of Česká spořitelna towards Generation Z. The introductory part is focused on the characteristics of generational groups according to the literature. The following sections contain a description of trends in communication strategies of companies and an introduction of the company itself. On the basis of quantitative and qualitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2024
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91573