Sjednocení vizuální podoby kanálů České televize i z pohledu marketingové komunikace v letech 2005-2008 – Ing. Alžběta Bláhová
Ing. Alžběta Bláhová
Bakalářská práce
Sjednocení vizuální podoby kanálů České televize i z pohledu marketingové komunikace v letech 2005-2008
Unification of visual form Czech televisions channels with the view of marketing communication in years 2005 - 2008
Anotace:
Práce popisuje kardinální proměnu vizuální podoby České televize v letech 2005 – 2008. Vizuální podobu, vizuální prezentaci, vizuální působení je zde rozebíráni jako jeden z klíčových nástrojů marketingové komunikace ve specifických podmínkách televizního médiaAbstract:
This thesis describes fundamental transformation of the visual appearance of the Czech Television in 2005 - 2008. Visual appearance, visual presentation, and visual effect are analysed here as one of the main instruments of the marketing communication in the specific conditions of TV medium.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vpktz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Štěpán Wolde
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLÁHOVÁ, Alžběta. \textit{Sjednocení vizuální podoby kanálů České televize i z pohledu marketingové komunikace v letech 2005-2008}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/yniypl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka