Ing. Alžběta Bláhová

Bakalářská práce

Sjednocení vizuální podoby kanálů České televize i z pohledu marketingové komunikace v letech 2005-2008

Unification of visual form Czech televisions channels with the view of marketing communication in years 2005 - 2008
Anotace:
Práce popisuje kardinální proměnu vizuální podoby České televize v letech 2005 – 2008. Vizuální podobu, vizuální prezentaci, vizuální působení je zde rozebíráni jako jeden z klíčových nástrojů marketingové komunikace ve specifických podmínkách televizního média
Abstract:
This thesis describes fundamental transformation of the visual appearance of the Czech Television in 2005 - 2008. Visual appearance, visual presentation, and visual effect are analysed here as one of the main instruments of the marketing communication in the specific conditions of TV medium.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Štěpán Wolde

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní