Bc. Monika Drastíková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybraného subjektu

Analysis of the marketing mix in selected enterprises
Anotácia:
Má bakalářská práce je na téma „analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“. Předmětem mé bakalářské práce je provést analýzu a kritické zhodnocení stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve vybrané společnost. Na základě zjištěných výsledků navrhnu případná opatření. Ve své bakalářské práci budu zkoumat marketingový mix firmy Pekar s.r.o. Bakalářská práce je rozdělená do dvou …viac
Abstract:
My bachelor thesis is on the topic of „ analysis of the marketing mix in selected subject“. The subject of my bachelor thesis is to analyze and critically evaluate existing tools at marketing and communication mix in selected company and based on the findings suggest appropriate measures. In my bachelor thesis, I will examine the marketing mix of company Pekar Ltd. Bachelor thesis is divided into two …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
  • Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management