Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Ivana Marková
Bc. Ivana Marková
Bachelor's thesis
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Abstract:
Téma této bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace. Cílem je charakterizovat význam privátních značek jako marketingového nástroje, čemuž je věnovaná teoretická část, která je zpracovaná pomocí odborné literatury. V aplikační části se pak jedná o porovnání dvou obchodních řetězců nacházejících se v jednom městě, konkrétně v Kaplici. Pomocí vlastního výzkumu jsou zhodnoceny a porovnány …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Private label as a communication tool. The aim is to characterize the importance of private label as a marketing tool, which is devoted to the theoretical part, which is processed by the professional literature. The application part of it is about comparing two retail chains located in one city, specifically in Kaplice. With custom research are evaluated and compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/qs6kn/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Romana Křížová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová