Bc. Ivana Marková

Bachelor's thesis

Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu

Abstract:
Téma této bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace. Cílem je charakterizovat význam privátních značek jako marketingového nástroje, čemuž je věnovaná teoretická část, která je zpracovaná pomocí odborné literatury. V aplikační části se pak jedná o porovnání dvou obchodních řetězců nacházejících se v jednom městě, konkrétně v Kaplici. Pomocí vlastního výzkumu jsou zhodnoceny a porovnány …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Private label as a communication tool. The aim is to characterize the importance of private label as a marketing tool, which is devoted to the theoretical part, which is processed by the professional literature. The application part of it is about comparing two retail chains located in one city, specifically in Kaplice. With custom research are evaluated and compared …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Romana Křížová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích