Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu – Bc. Ivana Marková
Bc. Ivana Marková
Bakalářská práce
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Anotace:
Téma této bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace. Cílem je charakterizovat význam privátních značek jako marketingového nástroje, čemuž je věnovaná teoretická část, která je zpracovaná pomocí odborné literatury. V aplikační části se pak jedná o porovnání dvou obchodních řetězců nacházejících se v jednom městě, konkrétně v Kaplici. Pomocí vlastního výzkumu jsou zhodnoceny a porovnány …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is Private label as a communication tool. The aim is to characterize the importance of private label as a marketing tool, which is devoted to the theoretical part, which is processed by the professional literature. The application part of it is about comparing two retail chains located in one city, specifically in Kaplice. With custom research are evaluated and compared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/qs6kn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Romana Křížová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová