Bc. Ivana Marková

Bakalářská práce

Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu

Anotace:
Téma této bakalářské práce je Privátní značka jako nástroj komunikace. Cílem je charakterizovat význam privátních značek jako marketingového nástroje, čemuž je věnovaná teoretická část, která je zpracovaná pomocí odborné literatury. V aplikační části se pak jedná o porovnání dvou obchodních řetězců nacházejících se v jednom městě, konkrétně v Kaplici. Pomocí vlastního výzkumu jsou zhodnoceny a porovnány …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Private label as a communication tool. The aim is to characterize the importance of private label as a marketing tool, which is devoted to the theoretical part, which is processed by the professional literature. The application part of it is about comparing two retail chains located in one city, specifically in Kaplice. With custom research are evaluated and compared …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Romana Křížová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích