Stanislava Marková

Bachelor's thesis

Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY

Direct Marketing Reactivation Campaign of Company XY
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou direct marketingu a zaměřuje se na e-mailingovou reaktivační kampaň pro společnost XY. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda reaktivační kampaň pomůže obnovit neaktivní e-mailové kontakty. Výzkumná částí se zaobírá sběrem dat. Nasbíraná data se porovnaly s původními. V doporučení se nachází aktivity, které by měla společnost XY uskutečnit před spuštěním reaktivační …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the subject of direct marketing and focuses on an e-mailing reactivation campaign for the company XY. The aim of the bachelor's thesis is to find out whether a reactivation campaign will help restore inactive e-mail contacts. The research part deals with data collection. The collected data was compared with the original. The recommendation contains the activities that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Kazík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Marková, Stanislava. Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe