Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY – Stanislava Marková
Stanislava Marková
Bachelor's thesis
Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY
Direct Marketing Reactivation Campaign of Company XY
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou direct marketingu a zaměřuje se na e-mailingovou reaktivační kampaň pro společnost XY. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda reaktivační kampaň pomůže obnovit neaktivní e-mailové kontakty. Výzkumná částí se zaobírá sběrem dat. Nasbíraná data se porovnaly s původními. V doporučení se nachází aktivity, které by měla společnost XY uskutečnit před spuštěním reaktivační …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the subject of direct marketing and focuses on an e-mailing reactivation campaign for the company XY. The aim of the bachelor's thesis is to find out whether a reactivation campaign will help restore inactive e-mail contacts. The research part deals with data collection. The collected data was compared with the original. The recommendation contains the activities that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Kazík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Stanislava. \textit{Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/yocab0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marková, Stanislava. Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Theses on a related topic
-
Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech
Jana SVOBODOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza marketingových nástrojů přímé zákaznické komunikace
Jan Pořízek -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko