Stanislava Marková

Bachelor's thesis

Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY

Direct Marketing Reactivation Campaign of Company XY
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou direct marketingu a zaměřuje se na e-mailingovou reaktivační kampaň pro společnost XY. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda reaktivační kampaň pomůže obnovit neaktivní e-mailové kontakty. Výzkumná částí se zaobírá sběrem dat. Nasbíraná data se porovnaly s původními. V doporučení se nachází aktivity, které by měla společnost XY uskutečnit před spuštěním reaktivační …viac
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the subject of direct marketing and focuses on an e-mailing reactivation campaign for the company XY. The aim of the bachelor's thesis is to find out whether a reactivation campaign will help restore inactive e-mail contacts. The research part deals with data collection. The collected data was compared with the original. The recommendation contains the activities that …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Martin Kazík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marková, Stanislava. Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe