Kateřina Fuková

Master's thesis

Personální marketing a employer branding

HR Marketing and Employer Branding
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat činnosti personálního marketingu a employer brandingu ve vybrané společnosti a na základě této analýzy navrhnout doporučení a opatření vedoucí k zefektivnění a optimalizaci těchto činností. První část této práce analyzuje probíhající změny v lidském kapitálu a nabízí teoretická východiska pro oblasti HR marketingu a employer brandingu. Tato část práce vychází z rešerše …more
Abstract:
The main objective of this diploma thesis is analyze HR marketing and employer branding activities of chosen company and based on this analysis suggest recommendations and steps leading to improvement and optimization of these activities. In the first part, it analyzes ongoing changes in human capital and offer theoretical foundations for HR marketing and employer branding areas. This part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2018
  • Supervisor: Marek Stříteský
  • Reader: Kateřina Legnerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74009

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management