Kateřina Fuková
Master's thesis
Personální marketing a employer branding
HR Marketing and Employer Branding
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat činnosti personálního marketingu a employer brandingu ve vybrané společnosti a na základě této analýzy navrhnout doporučení a opatření vedoucí k zefektivnění a optimalizaci těchto činností. První část této práce analyzuje probíhající změny v lidském kapitálu a nabízí teoretická východiska pro oblasti HR marketingu a employer brandingu. Tato část práce vychází z rešerše …moreAbstract:
The main objective of this diploma thesis is analyze HR marketing and employer branding activities of chosen company and based on this analysis suggest recommendations and steps leading to improvement and optimization of these activities. In the first part, it analyzes ongoing changes in human capital and offer theoretical foundations for HR marketing and employer branding areas. This part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74009
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
- Supervisor: Marek Stříteský
- Reader: Kateřina Legnerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74009
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Human resources marketing in Tesco Stores ČR a.s.
Klára Řídká -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Personální marketing
Erika Konrádová -
Personální marketing ve vybrané společnosti
Ester Poláková -
Personální marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Jaroslav Mašek -
Personální marketing a jeho uplatnění v praxi firmy
Denisa Čadková -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková