Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o. – Bc. Tomáš TOMAN
Bc. Tomáš TOMAN
Bakalářská práce
Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
CRM system analysis of airline company Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Anotace:
V súčasnosti problematika riadenia vzťahov so zákazníkmi predstavuje pre všetky moderné letecké spoločnosti významnú oblasť marketingových aktivít, a práve preto sa vo svojej bakalárskej práci venujem problematike CRM. Štruktúrne je táto práca rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná na zhodnotenie teoretických poznatkov riadenia zákazníckych vzťahov. Praktickú časť práce tvoria všeobecná …víceAbstract:
Nowadays customer relationship management problematics is very important part of airline´s marketing activities and that is why my bachelor project is concerned on this issue. Structurally this project is divided into two parts. The theoretical part evaluates theoretical CRM knowledge. The analytical part consists of the current airline CRM trend analysis and the CRM system analysis of Air Slovakia …víceKlíčová slova
CRM letecká spoločnosť Air Slovakia aerolínie segmentácia marketingová komunikácia vzťahy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor:
1606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMAN, Tomáš. Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Efektívna marketingová komunikácia v bankovej činnosti
Diána Kecskés -
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ -
Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Tomáš TOMAN -
Mezinárodní obchodně-právní vztahy subjektů v civilním letectví
Veronika Bordovská -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ