Bc. Tomáš TOMAN

Bakalářská práce

Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.

CRM system analysis of airline company Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Anotace:
V súčasnosti problematika riadenia vzťahov so zákazníkmi predstavuje pre všetky moderné letecké spoločnosti významnú oblasť marketingových aktivít, a práve preto sa vo svojej bakalárskej práci venujem problematike CRM. Štruktúrne je táto práca rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná na zhodnotenie teoretických poznatkov riadenia zákazníckych vzťahov. Praktickú časť práce tvoria všeobecná …více
Abstract:
Nowadays customer relationship management problematics is very important part of airline´s marketing activities and that is why my bachelor project is concerned on this issue. Structurally this project is divided into two parts. The theoretical part evaluates theoretical CRM knowledge. The analytical part consists of the current airline CRM trend analysis and the CRM system analysis of Air Slovakia …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1606

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMAN, Tomáš. Analýza systému CRM letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.