Marketingová strategie vybrané firmy – Bc. Ankhilsarnai Altanbalová
Bc. Ankhilsarnai Altanbalová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of a Selected Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malé rodinné firmy Cars Volant s.r.o., která se specializuje na zakázkové čalounění automobilového interiéru. Firma se zaměřuje na širokou škálu služeb, které jsou s čalounictvím spojené, od čalounění malých součástek jako řadící páky, brzdy, po volanty, sedadla, až po celé palubní desky a interiéry. Základem analýzy je komplexní vyhodnocení vnějšího …víceAbstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of Cars Volant s.r.o., a small family-owned company that specializes in custom automotive interior upholstery. The company specializes in a wide range of services that are related to upholstery, from upholstering small parts such as gearshift levers, brakes, to steering wheels, seats, and entire dashboards and interiors. The analysis is based on a comprehensive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva