Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování – Ondřej Holík
Ondřej Holík
Bachelor's thesis
Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování
Design of Analytical CRM for Decision Purposes
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou datové analýzy a dolování znalostí z dat v kontextu řízení vztahů se zákazníky. Konkrétně se soustředí na oblast hodnotového segmentování zákazníků. Na základě metod dolování dat byl v rámci práce vytvořen analytický nástroj na podporu rozhodování v obchodních záležitostech, který využívá funkcionalit tabulkového kalkulátoru Microsoft Excel, programovacího jazyka …viacAbstract:
This thesis deals with data analysis and knowledge discovery in databases in terms of customer relationship management. More specifically, it focuses on customer segmentation based on customer value. Based on data mining methods, an analytical CRM tool for decision purposes has been designed and created using Microsoft Excel, Python programming language and analytical methods used for segmentation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s3suq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Aláč
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Informatics / Business Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová