Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky – Kristýna Čechová
Kristýna Čechová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky
Design of Marketing Communication for the New Product of the Selected Brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro nový produkt – funkční mikinu vybrané značky nanosilver. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci značky na trhu, identifikovat preference potencionálních zákazníků a navrhnout efektivní marketingovou komunikaci pro úspěšné uvedení nového produktu na trh. První část práce se zaměřuje na teoretický základ marketingové komunikace …moreAbstract:
This diploma thesis studies the design of marketing communication for a new product – a functional sweatshirt of the selected brand called nanosilver. The aim of the thesis is to analyze the brand's marketing communication on the market, identify the preferences of potential customers and propose effective marketing communication for the successful launch of a new product on the market. The first part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153109
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Jaroslav Urminský
- Reader: Petr Prešnajder
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČECHOVÁ, Kristýna. \textit{Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ypa1b6/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová