Hudba jako motivační prvek v hodinách tělesné výchovy – Gabriela PETROVÁ
Gabriela PETROVÁ
Bachelor's thesis
Hudba jako motivační prvek v hodinách tělesné výchovy
Music like motivation component in physical training
Abstract:
Název mé práce zní: Hudba jako motivační prvek v hodinách tělesné výchovy. Na základě rozhovoru a vstupního dotazníku sestavím vzorové hodiny sportovní gymnastiky a kruhového tréninku s hudebním doprovodem a budu v nich pomocí hlavních dotazníků a pozorování učitelů zkoumat reakce dětí na hudební podkres.Abstract:
The title of my bachelor thesis is Music like motivation component in physical training. On the basis of entering interwiew and entering questionnaire I have designed one lesson of circle training and one lesson of sports gymnastic with musical accompaniement. In these lessons I was study trouhg main questionaire and teachers contemplation pupils reacgtions on musical accompaniement.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2010
Accessible from:: 8. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Inez Kozelská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETROVÁ, Gabriela. Hudba jako motivační prvek v hodinách tělesné výchovy. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / tělesná výchova - hudební výchova, Universal Pedagogy and Psychology - Education Specializations, Physical Education Focused on School Practise
Theses on a related topic
-
Kondiční trénink zdravotní tělesné výchovy pro osoby s přetrvávajícími symptomy po prodělané nemoci COVID-19
Veronika KRÁLOVÁ -
Vliv tréninku v prostředí virtuální reality na úroveň jednoduché a složité reakční doby na vizuální podnět a audiální reakční dobu u studentů s oborem tělesná výchova.
Tereza VÁŇOVÁ -
Funkční trénink ve školní tělesné výchově
Andrea Skolková -
Monitoring srdeční frekvence v rámci hodin výběrové tělesné výchovy KTVS PF JU se zaměřením na vybrané kolektivní sporty (australský kruhový trénink, kondiční trénink, nordic walking)
Lukáš BAIERLING -
CORE trénink jako součást funkčního tréninku
Filip Šolc -
Soudobá nonartificiální hudba jako součást konceptu výchovných koncertů pro žáky II. stupně základní školy
Václav ZUCHNICKÝ -
Světová orchestrální hudba v popkultuře, její využití při výuce hudební výchovy
Kristýna ORAVKINOVÁ -
Romská hudba jako nástroj multikulturního vzdělávání na základních a středních školách
Jan Roudnický