Tereza Sodomková

Bachelor's thesis

Význam marketingu v pojišťovnictví

The importance of marketing in insurance
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu v oblasti pojišťovnictví. V první části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, služeb a pojišťovnictví. Praktická část je zaměřena na představení ČSOB Pojišťovny, a.s. charakteristiku jejích marketingových aktivit. Na základě této charakteristiky jsou doporučeny návrhy na zlepšení.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing tools in the sale of selected product in the field of insurance. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, services and insurance. The practical part is focused on introducing the company and the characteristics of its marketing activities. Based on this characteristic, suggestions for improvement are recommended.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sodomková, Tereza. Význam marketingu v pojišťovnictví. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní