Martina Stránská

Bakalářská práce

Producentská dramaturgie postavení producenta v českém filmovém p růmyslu a jeho vliv na projekty

Producers Dramaturgy

Anotace:
S "producentskou dramaturgií" jsem se poprvé setkala během workshopu MidPoint, který se věnuje aktivnímu vzdělávání mladých režisérů, scénáristů a producentů. Takovému vzdělávání se věnují i další evropské workshopy (ACE, EAVE) určené pro mladé producenty. Producent zde není brán pouze jako investor, administrativní složka audiovizuálního díla, ale jako jeden ze stěžejních tvůrčích hybatelů projektu …více
Abstract:
In my bachelor thesis, I deal with producers dramaturgy, meaning what is the role of the producer in the creative process of making a (feature) film. Due to the lack of written sources, I used the method of dialogue between among and Czech producers. I am interested in all the aspects they have influence on. All the producers were given the same questions dealing with developing the theme, building …více
 

Klíčová slova

česká kinematografie

Klíčová slova

filmová produkce

Klíčová slova

producenti

Klíčová slova

tvůrčí proces

Klíčová slova

filmový průmysl

Klíčová slova

filmové projekty

Klíčová slova

práce producenta
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
  • Vedoucí: Jaromír KALLISTA
  • Oponent: Jan ŠUSTER

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele).
In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna