Producentská dramaturgie postavení producenta v českém filmovém p růmyslu a jeho vliv na projekty – Martina Stránská
Martina Stránská
Bakalářská práce
Producentská dramaturgie postavení producenta v českém filmovém p růmyslu a jeho vliv na projekty
Producers Dramaturgy
Anotace:
S "producentskou dramaturgií" jsem se poprvé setkala během workshopu MidPoint, který se věnuje aktivnímu vzdělávání mladých režisérů, scénáristů a producentů. Takovému vzdělávání se věnují i další evropské workshopy (ACE, EAVE) určené pro mladé producenty. Producent zde není brán pouze jako investor, administrativní složka audiovizuálního díla, ale jako jeden ze stěžejních tvůrčích hybatelů projektu …víceAbstract:
In my bachelor thesis, I deal with producers dramaturgy, meaning what is the role of the producer in the creative process of making a (feature) film. Due to the lack of written sources, I used the method of dialogue between among and Czech producers. I am interested in all the aspects they have influence on. All the producers were given the same questions dealing with developing the theme, building …víceKlíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
filmová produkceKlíčová slova
producentiKlíčová slova
tvůrčí procesKlíčová slova
filmový průmyslKlíčová slova
filmové projektyKlíčová slova
práce producentaObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Jaromír KALLISTA
- Oponent: Jan ŠUSTER
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Obraz evropské kinematografie v programu českých televizí. Obraz evropské kinematografie ve Filmovém klubu České televize.
Jana ŠNEBERGEROVÁ -
Přísně utajená komunikace. Česká kinematografie a cenzura, případ Filmového studia Barrandov v letech 1962-1970.
Lukáš Skupa -
Systém podpory Státního fondu kinematografie na výrobu českých celovečerních hraných filmů
Michaela Letochová -
Vztah Čechů a Němců v protektorátu pohledem české kinematografie s ohledem na didaktické využití vybraných motivů
Jakub Vít -
Filmová dramaturgie postnormalizační kinematografie
Andrea PRIMUSOVÁ -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Instrumentální politizace dějin: Případ soudobé české kinematografie
Kateřina OPATRNÁ -
Česká kinematografie v letech 1938-1948 a Miloš Havel
Jana Koželová