Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně – Bc. Ludmila Crhová
Bc. Ludmila Crhová
Diplomová práce
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Political Marketing Efficiency – Analysis of a Specific Campaign
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkami, jak efektivně komunikovat s voliči a jak je získat pro volbu politické strany. Zaměřuje se na jednotlivé kanály komunikačního mixu a jejich efektivitu v komunikaci s voliči. Rozebírá formy komunikace, otázku předvolebních výzkumů a možné příčiny konfliktů. Jedním z témat jsou etické aspekty politického marketingu, které jsou úzce spjaté s vlivem na voliče.Abstract:
The diploma thesis deals with the questions of how to effectively communicate with voters and how to get them for the election of a political party. It focuses on individual channels of communication mix and their efficiency in communication with voters. It analyses individual forms of communication, the issue of pre-election surveys and possible causes of conflicts. One of the topics is the ethical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u0m5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v ČR v době předvolební kampaně
Tomáš MIKOTA -
Srovnání marketingové komunikace Pirátské strany s ohledem na rozvoj sociálních médií
Eliška Vokálová -
Politické výzkumy a problematika volebního chování z pohledu marketingové komunikace
Denisa Maňasová