Marketingová strategie vybrané firmy – Žaneta Havlíková
Žaneta Havlíková
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané firmy
Marketing Strategy of a chosen Firm
Anotace:
V práci jsou zpracovávány základní informace pro zadávající firmu, dále marketingová situační analýza, v té je rozebrána interní a externí analýza pomocí PEST analýzy, analýzy produktového portfolia - Bostonská matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Je zkoumán dosavadní vývoj firmy a současný stav. V práci jsou popsány příležitosti, schopnosti a zdroje firmy. Dále je stanoveno základní poslání …víceAbstract:
This thesis is based on the basic informations of the company,the marketing situational analysis is broken down in the internal and external analysis using PEST analysis, analysis of product portfolio - the Boston Matrix, Porter's five forces model and SWOT analysis. There is a description of the current business developments and current status. This thesis describes the opportunities, skills and resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29175
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 1. 2012
- Vedoucí: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29175
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor