Ing. Terezie Kouřilová, B.A.

Diplomová práce

Marketingová funkce obalu ve vybraném podniku

Marketing function of package in the chosen enterprise
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je problematika marketingové funkce obalu, zaměřená na spotřebitelské obaly čaje. V obecné rovině se věnuje charakteristice jednotlivých funkcí obalu s důrazem na jeho marketingové působení, zkoumá roli obalu v marketingové teorii a v nákupním rozhodování spotřebitelů. Následuje popis vývoje a současných trendů na českém čajovém trhu. Praktická část obsahuje zejména analýzu …více
Abstract:
This dissertation is concerned with marketing function of packaging, focusing on consumer packaging of tea. On the theoretical level, the paper deals with analysis of individual functions of packaging, emphasizing its marketing influence, and also with the role of packaging in the theory of marketing and in the shopping decision-making. Then the development of the Czech tea market and the current trends …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta