Marketingová funkce obalu ve vybraném podniku – Ing. Terezie Kouřilová, B.A.
Ing. Terezie Kouřilová, B.A.
Diplomová práce
Marketingová funkce obalu ve vybraném podniku
Marketing function of package in the chosen enterprise
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je problematika marketingové funkce obalu, zaměřená na spotřebitelské obaly čaje. V obecné rovině se věnuje charakteristice jednotlivých funkcí obalu s důrazem na jeho marketingové působení, zkoumá roli obalu v marketingové teorii a v nákupním rozhodování spotřebitelů. Následuje popis vývoje a současných trendů na českém čajovém trhu. Praktická část obsahuje zejména analýzu …víceAbstract:
This dissertation is concerned with marketing function of packaging, focusing on consumer packaging of tea. On the theoretical level, the paper deals with analysis of individual functions of packaging, emphasizing its marketing influence, and also with the role of packaging in the theory of marketing and in the shopping decision-making. Then the development of the Czech tea market and the current trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xck61/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka