Analýza marketingová strategie GE Money Bank na českém trhu – Magda Švástová
Magda Švástová
Diplomová práce
Analýza marketingová strategie GE Money Bank na českém trhu
The Analysis of Marketing Strategy of GE Money Bank in the Czech Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza společnosti GE Money Bank na českém trhu a návrh opatření pro odstranění slabých stránek strategie. V teoretické části je popsán koncept strategického řízení a následně jednotlivé složky marketingové strategie. Analytická část následně hodnotí vnější prostředí, ve kterém GE Money Bank působí a popisuje marketingovou strategii GE Money Bank - cíle společnosti, segmentaci …víceAbstract:
The objective of my thesis is the analysis of GE Money Bank's marketing strategy in the Czech market and proposal of measures to reduce its weaknesses. Theoretic part of the thesis describes concept of strategic management and particular parts of marketing strategy. Analytic part evaluates external environment in which GE Money Bank operates and subsequently describes marketing strategy of GE Money …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2013
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar