Ing. Tereza Dufková

Bachelor's thesis

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny

Impact of Different Types of Communications/Advertising and Communications Mix to Specific Target Groups
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na vliv marketingové komunikace a reklamy na cílové skupiny. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětlí základní termíny marketingová komunikace a komunikační mix. Praktická část se zabývá konkrétními marketingovými strategiemi dvou firem, použitím komunikačních nástrojů v závislosti na cílové skupině a jejich marketingovou komunikací.
Abstract:
This bachelor degrese thesis focuses on the influence of marketing communications and advertising on target groups. This work is divided into two parts. The theoretical part explains the basic terms here of marketing communication and communication mix. Its practical part deals with specific marketing strategies of the monitored companies, the use of communication tools depending on the target group …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní