Vera Borzykina

Bachelor's thesis

Reklama v MHD

Transit advertising
Abstract:
Předmětem práce je problematika reklamy v dopravě. V práci je zkoumán historický vývoj této oblasti ve světě a specificky v Česku, jsou definovány její hlavní rysy a dále je podáván náhled na to, jak se vytvářejí ceny reklamy v dopravě. Podrobněji je práce zaměřena na pozorování reklam v městské hromadné dopravě. V praktické části této práce jsou porovnávány efektivita a cenová náročnost vnitřní reklamy …more
Abstract:
The subject of this thesis is the issue of transit advertising. Theoretical part examines historical development of this area in the world and, specifically, in Czech Republic, defines its main features and essence and gives a preview of advertising price formation in transportation, especially in urban public transport. The second, practical part of this work compares the effectiveness and cost of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2018
  • Supervisor: Michal Mervart
  • Reader: Veronika Červinská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74015

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management