Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů – Mgr. Kateřina Pelánová
Mgr. Kateřina Pelánová
Bakalářská práce
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
Advertising on the web and marketing of b2c e-commerce
Anotace:
Práce „Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů“ se věnuje různým formám webové reklamy využitelné internetovými obchody – obrazové reklamě, textové reklamě, optimalizaci pro vyhledávače, katalogům webových stránek, vyhledávačům zboží atd. První část se zabývá jednotlivými druhy webové reklamy a změnami v současných trendech. Praktická část popisuje autorčinu zkušenost s propagací …víceAbstract:
Subject of the thesis "Advertising on the web and marketing of b2c e-commerce" are various forms of web advertising – visual ads, text ads, search engine optimization, catalogues of web pages, product search engines etc. The first part of the thesis describes forms of web ads and some recent shifts of trends. The practical part of thesis describes author's experience with promoting small e-shop on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fpn4o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: PhDr. Mgr. Zdeněk Havlíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová