Výchova k hlubšímu vnímání národní identity prostřednictvím výtvarné hry (mladší školní věk) – Martina MACHÁLKOVÁ
Martina MACHÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Výchova k hlubšímu vnímání národní identity prostřednictvím výtvarné hry (mladší školní věk)
Education for Deeper Perception of National Identity through Art Education (younger school age)
Anotace:
Ústředním tématem práce je národní identita v rámci výtvarné výchovy. Nejdříve se tedy zabývám definováním pojmů výchova, vnímání, mladší školní věk, samozřejmě také vymezením národním identity a s ní souvisejícími termíny identity, zvyků, tradice, kultura a společnost. Práce se snaží názorně popsat poznání svého národa právě prostřednictvím výtvarné hry a uvádí pak názorné příklady pro práci s dětmi …víceAbstract:
The central theme of this thesis is national identity in art education. First of all deals with a definition of terms education, perception, school age, and of course the definitions of national identity and its related terms of identity, habits, traditions, culture and society. The thesis describe the knowledge about our nation through art education and provides ilustrative examples for working with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2012
Zveřejnit od: 26. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Kovářová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHÁLKOVÁ, Martina. \textit{Výchova k hlubšímu vnímání národní identity prostřednictvím výtvarné hry (mladší školní věk)}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ys6weo/.
Jak správně citovat práci
MACHÁLKOVÁ, Martina. Výchova k hlubšímu vnímání národní identity prostřednictvím výtvarné hry (mladší školní věk). Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Název
Vložil
Vloženo
Práva