Výuka filosofie F. Nietzscheho na gymnáziích – Bc. Lenka Lukůvková
Bc. Lenka Lukůvková
Diplomová práce
Výuka filosofie F. Nietzscheho na gymnáziích
Teaching philosophy of F. Nietzsche at secondary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na výuku filozofie Friedricha Nietzscheho na gymnáziích. V první části je nastíněn Nietzschův život a jsou rozebrány stěžejní filozofovy postoje a myšlenky. V druhé části jsou zaznamenány a kriticky zhodnoceny hospitační hodiny, navržena struktura přípravy na výuku a půlroční projekt s názvem Friedrich Nietzsche.Abstract:
This thesis is aiming for philosophy education of Friedrich Nietzsche in secondary schools. The first part consists of Nietzsche’s life and analysis of his fundamental thoughts and attitudes. In the second part are noted and critically judged inspections of classes, proposition of a structure of classwork preparation and biannual project called Friedrich Nietzsche.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d1674/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Erika Vonková
- Oponent: PhDr. Jana Skácelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Příprava na vyučovací hodinu chemie: Neutralizace
Anita Sobotková -
Materiály v pracovních činnostech na 1. st. ZŠ na Litoměřicku
Olga KUBÍNOVÁ -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Já uvnitř přírody, příroda uvnitř mě. Reflektivní pojetí výtvarné výchovy se zaměřením na projektovou metodu na 2. stupni základní školy.
Veronika Žabová -
Příprava na výuku "Oxidace a redukce"
Bohdana Slavíková -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Vybrané přípravy na vyučovací hodiny chemie 9. ročníku pro učitele ZŠ
Ivana Lavičková -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková