Výuka filosofie F. Nietzscheho na gymnáziích – Bc. Lenka Lukůvková
Bc. Lenka Lukůvková
Master's thesis
Výuka filosofie F. Nietzscheho na gymnáziích
Teaching philosophy of F. Nietzsche at secondary schools
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na výuku filozofie Friedricha Nietzscheho na gymnáziích. V první části je nastíněn Nietzschův život a jsou rozebrány stěžejní filozofovy postoje a myšlenky. V druhé části jsou zaznamenány a kriticky zhodnoceny hospitační hodiny, navržena struktura přípravy na výuku a půlroční projekt s názvem Friedrich Nietzsche.Abstract:
This thesis is aiming for philosophy education of Friedrich Nietzsche in secondary schools. The first part consists of Nietzsche’s life and analysis of his fundamental thoughts and attitudes. In the second part are noted and critically judged inspections of classes, proposition of a structure of classwork preparation and biannual project called Friedrich Nietzsche.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d1674/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Erika Vonková
- Reader: PhDr. Jana Skácelová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Civics
Theses on a related topic
-
Příprava na vyučovací hodinu chemie: Neutralizace
Anita Sobotková -
Materiály v pracovních činnostech na 1. st. ZŠ na Litoměřicku
Olga KUBÍNOVÁ -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Já uvnitř přírody, příroda uvnitř mě. Reflektivní pojetí výtvarné výchovy se zaměřením na projektovou metodu na 2. stupni základní školy.
Veronika Žabová -
Příprava na výuku "Oxidace a redukce"
Bohdana Slavíková -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Vybrané přípravy na vyučovací hodiny chemie 9. ročníku pro učitele ZŠ
Ivana Lavičková -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková