Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu – Kristina Hralová
Kristina Hralová
Master's thesis
Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu
Strengthening the market position of a specific research company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výzkumem trhu, budováním vztahů se zákazníky a s tím související komunikací na B2B trhu. Cílem práce je zhodnotit možnosti posílení postavení dané výzkumné společnosti na trhu a navrhnout konkrétní kroky k její revitalizaci, a to pomocí analýzy obchodní činnosti v minulosti, stejně jako zhodnocení současných příležitostí k rozvíjení a obchodní činnosti firmy. Praktická část …moreAbstract:
The Master’s thesis addresses the topic of market research, building customer relationships and related communication in the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the possibilities of strengthening the position of the research company in the market and to propose concrete steps for its revitalization, by analyzing the business activities in the past, as well as evaluating the current opportunities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89198
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Elvíra Čermáková
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová