Kristina Hralová

Master's thesis

Posílení postavení konkrétní výzkumné společnosti na trhu

Strengthening the market position of a specific research company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výzkumem trhu, budováním vztahů se zákazníky a s tím související komunikací na B2B trhu. Cílem práce je zhodnotit možnosti posílení postavení dané výzkumné společnosti na trhu a navrhnout konkrétní kroky k její revitalizaci, a to pomocí analýzy obchodní činnosti v minulosti, stejně jako zhodnocení současných příležitostí k rozvíjení a obchodní činnosti firmy. Praktická část …more
Abstract:
The Master’s thesis addresses the topic of market research, building customer relationships and related communication in the B2B market. The aim of the thesis is to evaluate the possibilities of strengthening the position of the research company in the market and to propose concrete steps for its revitalization, by analyzing the business activities in the past, as well as evaluating the current opportunities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Elvíra Čermáková
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89198