Digitální grafika pro prezentaci územně samosprávného celku – David Bařtipán
David Bařtipán
Bakalářská práce
Digitální grafika pro prezentaci územně samosprávného celku
Digital graphics for the presentation of a territorial self-governing unit
Anotace:
Tato práce se zabývá jednotnou korporátní identitou územně samosprávných celků, jejich zhodnocením a vytvořením nové korporátní identity na jeden vybraný územně samosprávný celek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část textu se zabývá náležitostmi a formami korporátní identity, typografie, teorie barev, tvorby grafického manuálu. Tuto problematiku vysvětluje a přibližuje …víceAbstract:
This thesis deals with unified corporate identity of territorial self-governing units, their evaluation and creation of new corporate identity for one selected self-governing unit. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the text deals with essentials and forms of corporate identity, typography, color theory, creation of a graphic manual. It explains and assesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Jarolímek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva