Mgr. Matej Nociar

Bachelor's thesis

Návrh komunikační kampaně pro aktivity Odboru výzkumu Rektorátu Masarykovy univerzity

Communication Campaign Proposal for the activities of the Research Office of the Masaryk University Rector‘ s Office
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing communication of Masaryk University promoting doctoral studies towards applicants from outside of MU. The theoretical part defines the basic concepts such as marketing, marketing plan and marketing research, along with a brief description of higher education in the Czech Republic and out-lining the differences between the marketing of public universities …viac
Abstract:
Témou tejto bakalárskej práce je marketingová komunikácia Masary-kovej univerzity propagujúca doktorské štúdium smerom k uchádza-čom z prostredia mimo MU. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy ako marketing, marketingový plán a marketingový výskum spo-lu so stručným popisom vysokého školstva v ČR a načrtnutím rozdie-lov medzi marketingom verejných vysokých škôl a súkromných podni-kov. V praktickej …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedúci: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management