L'analyse marketing de la société ASOPOL s.r.o. – Bc. Alžběta DOKOUPILOVÁ
Bc. Alžběta DOKOUPILOVÁ
Master's thesis
L'analyse marketing de la société ASOPOL s.r.o.
Market analysis of firm ASOPOL s.r.o.
Abstract:
The Graduation theses theses consider with market analysis firm ASOPOL Ltd., searching, selection and application of new market strategy. The first part describes the theoretical knowledge of market analysis, SWOT analysis, competitive analysis, according to Porter and then segmentation, targeting and positionning. In the second part, ASOPOL Company Ltd. introduced, a defined market, the SWOT analysis …moreAbstract:
Magisterská diplomová práce se zabývá tématem marketingové analýzy firmy ASOPOL s.r.o, hledáním, výběrem a aplikací nové marketingové strategie. V první části jsou popsány teoretické poznatky z oblasti analýzy trhu, analýzy SWOT, analýzy konkurenčního prostředí podle Portera a následně segmentace, targeting a positionning. V druhé části je představena firma ASOPOL s.r.o., definován její trh, analýza …more
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011
Identifier:
144666
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Solenne Danielle Héraut
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOKOUPILOVÁ, Alžběta. L'analyse marketing de la société ASOPOL s.r.o.. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Specialised French for Econonic Practice
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights