Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie – Bc. Marianna Račková
Bc. Marianna Račková
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie
Marketing mix of product selected by financial institution
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing analysis of tools used in marketing mix for the selected product in the banking financial institution. The first chapter is focused on marketing, essential marketing tools and expanded marketing mix instruments in the services and also to clarify the banking product within the services. The second chapter describes the profile of the bank, a bank product, and …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou analýzou využívaných nástrojov marketingového mixu pre vybraný bankový produkt vo vybranej finančnej inštitúcii. Prvá kapitola je zameraná na marketing, základné nástroje marketingového mixu a nástroje rozšíreného marketingového mixu v službách a tiež na priblíženie bankového produktu v službách. V druhá kapitola popisuje profil banky, vybraný bankový produkt …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yhbuv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
Simona Sumegová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Gabriela Očenášová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix bankovní sféry
Jan Bezděk -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Retail banking – teoretické prístupy a praktické smery rozvoja
Juraj Koyš -
Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB
Renáta Bošeľová -
Business Strategy of a Selected Banking Service
Tereza Formanová