Bc. Marianna Račková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie

Marketing mix of product selected by financial institution
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing analysis of tools used in marketing mix for the selected product in the banking financial institution. The first chapter is focused on marketing, essential marketing tools and expanded marketing mix instruments in the services and also to clarify the banking product within the services. The second chapter describes the profile of the bank, a bank product, and …viac
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou analýzou využívaných nástrojov marketingového mixu pre vybraný bankový produkt vo vybranej finančnej inštitúcii. Prvá kapitola je zameraná na marketing, základné nástroje marketingového mixu a nástroje rozšíreného marketingového mixu v službách a tiež na priblíženie bankového produktu v službách. V druhá kapitola popisuje profil banky, vybraný bankový produkt …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedúci: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management