PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH – Anna MIMOCHODKOVÁ
Anna MIMOCHODKOVÁ
Bakalářská práce
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Product placement in czech movies before and after the force of the statute n. 132/2010 Coll., the act on audiovisual media services
Anotace:
Dne 1. června roku 2010 začal platit zákon Zákon č. 132/2010 Sb. o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání, čímž začalo být legální PP v českých filmech a seriálech, až na výjimky jako jsou pořady pro děti a reklamy na léky na předpis a tabákové výrobky, používat. Do té doby byl PP ve filmech tvůrci označován jako umělecký záměr či předmět denní potřeby a nebyl povolen. V teoretické části jsem …víceAbstract:
On the 1st of June 2010 law nr. 132/2010 coll. about audiovisual medial services on demand became valid, which made product placement in czech movies and series legal, with the exception of shows for children, prescription medication advertising and tobbacco products advertising. Until that day, product placement was marked by creators as an art intention or item of daily use and was officialy not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIMOCHODKOVÁ, Anna. \textit{PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/yt10el/.
Jak správně citovat práci
MIMOCHODKOVÁ, Anna. PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Uměnovědná studia - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement v českém filmu
Kristýna Klemová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Český film na prodej: product placement v hraných koprodukcích České televize v letech 2013-2015
Zuzana Kubánková -
Product placement v české audiovizuální tvorbě
Kateřina Müllerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva