Geotechnical Assessment of the Sliding Area on the Vsetín-Velké Karlovice's Railway Line, at 3,900 km and Design of Stabilization Measures – Ranj Saeed
Ranj Saeed
Diplomová práce
Geotechnical Assessment of the Sliding Area on the Vsetín-Velké Karlovice's Railway Line, at 3,900 km and Design of Stabilization Measures
Geotechnical Assessment of the Sliding Area on the Vsetín-Velké Karlovice's Railway Line, at 3,900 km and Design of Stabilization Measures
Anotace:
Tato práce se zabývá posouzením smykové plochy na úseku železniční trati Vsetín-Velké Karlovice na km 3900, včetně návrhu nezbytných stabilizačních opatření. Studie začíná stručným popisem příčin a typů svahových pohybů a různými metodami jejich řešení. V další části je popsána lokalita řešeného svahu, včetně vlastních průzkumný prací. Dále je v práci představen matematický model aktuálního stavu, …víceAbstract:
This thesis addresses the assessment of the sliding area on the Vsetin-Velke Karlovice’s railway line at the km 3900 with an overall design of the necessary stabilizing measures. The study begins with a brief description of the causes and types of slope movements along with various methods of their solution. The next part describes the locality of the slope, including self-research and activities. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139223
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2020
- Vedoucí: Martin Stolárik
- Oponent: Jaroslav Ryšávka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAEED, Ranj. \textit{Geotechnical Assessment of the Sliding Area on the Vsetín-Velké Karlovice's Railway Line, at 3,900 km and Design of Stabilization Measures}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta stavební. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/yt3kbk/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta stavebníMagisterský studijní program / obor:
Stavební inženýrství / Geotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Dvou-osý model jízdní dynamiky vozidla pro simulační model AEScar
Radim Huška -
Model-predictive control of helicopter model
Matěj ŠMÍD -
Model financování životních potřeb - konstrukce a aplikace
Libuše Skoupá -
Matematický model pro předpověď a odhad tržní poptávky
Aneta Daehnová -
Matematický model bezpečnosti vybraného typu křižovatky v závislosti na dispozičním řešení
Pavel Lopour -
Matematický model změny hustoty ventilační směsi při vysokofrekvenční oscilační ventilaci
Anna Miltová -
Model soustavy Humusoft CE152
Michal Semelka -
Matematický model rázové komprese a expanze
Zdeněk Šmída