Bc. Kateřina Pevná

Bakalářská práce

Role asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením

The role of teaching assistant in inclusive education for pupils with mild intellectual disabilities
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké role naplňuje asistent pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol, z nichž první se věnuje definici inkluzivního vzdělávání, subjektům zahrnutých v inkluzi a asistentovi pedagoga. Druhá kapitola se zaměřuje na lehké mentální postižení a jeho definice, na osobnostní specifika žáků s lehkým …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to find out which roles of teaching assistant are fulfilled in inclusive education for pupils with mild intellectual disabilities. The bachelor thesis is divided into three chapters, which the first one is devoted to the definition of inclusive education, subjects included in inclusion and teaching assistant. The second chapter focuses on mild intellectual disability …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Eva Dostalová
  • Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta