Role asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Kateřina Pevná
Bc. Kateřina Pevná
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
The role of teaching assistant in inclusive education for pupils with mild intellectual disabilities
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaké role naplňuje asistent pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol, z nichž první se věnuje definici inkluzivního vzdělávání, subjektům zahrnutých v inkluzi a asistentovi pedagoga. Druhá kapitola se zaměřuje na lehké mentální postižení a jeho definice, na osobnostní specifika žáků s lehkým …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to find out which roles of teaching assistant are fulfilled in inclusive education for pupils with mild intellectual disabilities. The bachelor thesis is divided into three chapters, which the first one is devoted to the definition of inclusive education, subjects included in inclusion and teaching assistant. The second chapter focuses on mild intellectual disability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/phkc5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Eva Dostalová
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Preparation and Validation of Educational Materials for Forensic Analysis Process
Mubariz Ahmad Ameeni -
Teaching assistant in charge of children with ADHD.
Ivo Schmid -
Postavení asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství
Lucie Jehličková -
Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.
Renata STROPNICKÁ -
Asistent pedagoga v edukačním procesu
Zdeňka Musilová