Bc. Jaroslava Dolejší

Bachelor's thesis

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotácia:
Práce pojednává o etice a marketingové komunikaci. V teoretické části práce vysvětluje a popisuje marketing, marketingovou komunikace a etiku, včetně jejího vliv na každodenní život a marketingovou komunikaci. V aplikační části sleduje rozhovory se třemi generacemi obyvatel České republiky. Dotazníky byly kvalitativní a zkoumaly vnímání marketingu a jeho etických aspektů. Následně byly rozhovory rozebrány …viac
Abstract:
This thesis is about ethics and marketing communication. In Theoretical part, thesis explains and describes marketing, marketing communication and ethics. It is also talking about its influence on everyday life and marketing communication. In Applicational part, there are interviews with three generations of inhabitants of Czech republic. Interviews were qualitative and they researches how marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
  • Vedúci: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication