Etické aspekty v marketingové komunikaci – Bc. Jaroslava Dolejší
Bc. Jaroslava Dolejší
Bachelor's thesis
Etické aspekty v marketingové komunikaci
Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotácia:
Práce pojednává o etice a marketingové komunikaci. V teoretické části práce vysvětluje a popisuje marketing, marketingovou komunikace a etiku, včetně jejího vliv na každodenní život a marketingovou komunikaci. V aplikační části sleduje rozhovory se třemi generacemi obyvatel České republiky. Dotazníky byly kvalitativní a zkoumaly vnímání marketingu a jeho etických aspektů. Následně byly rozhovory rozebrány …viacAbstract:
This thesis is about ethics and marketing communication. In Theoretical part, thesis explains and describes marketing, marketing communication and ethics. It is also talking about its influence on everyday life and marketing communication. In Applicational part, there are interviews with three generations of inhabitants of Czech republic. Interviews were qualitative and they researches how marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z1ehg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová