Lucie Nováková

Bakalářská práce

Marketingová strategie Studia Be Free

Marketing Strategy of Studio Be Free
Anotace:
Práce se zabývá analýzou stávající marketingové strategie Studia Be Free. Dále je provedeno dotazníkové šetření týkající se kvality služeb. Na jeho základě je poukázáno na nedostatky této strategie a na závěr jsou popsány návrhy na její zlepšení.
Abstract:
This work deals with current marketing analysis of Studio Be Free. Following part of the work is a questionnaire concerning quality of the services. The shortcomings of the strategy are pointed out on basis of the survey. At the end, suggestions how to improve the strategy are mentioned.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Zdeňka Ondrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30461