Marketingová strategie Studia Be Free – Lucie Nováková
Lucie Nováková
Bakalářská práce
Marketingová strategie Studia Be Free
Marketing Strategy of Studio Be Free
Anotace:
Práce se zabývá analýzou stávající marketingové strategie Studia Be Free. Dále je provedeno dotazníkové šetření týkající se kvality služeb. Na jeho základě je poukázáno na nedostatky této strategie a na závěr jsou popsány návrhy na její zlepšení.Abstract:
This work deals with current marketing analysis of Studio Be Free. Following part of the work is a questionnaire concerning quality of the services. The shortcomings of the strategy are pointed out on basis of the survey. At the end, suggestions how to improve the strategy are mentioned.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Zdeňka Ondrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30461
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka na trhu s fitness službami
Martin Musil -
Měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra
Tomáš Šebesta -
Měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra
Michal Staněk -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Klára Fojtíková -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie zavádění nového výrobku na trh
David Procházka -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková